-

Restricţiile şi devierile de circulaţie pe cei 12 km ai acestui segment vor dura până la intrarea în sezonul estival.

Pe tronsonul dintre Fundulea şi Bucureşti, din cei 24 de km mai rămas 12 km cu plăci de beton. Iarna, de la frig şi după ce se dă cu sare apar fisuri şi gropi, iar vara, din cauza căldurii plăcile de beton se dilată şi se ridică peste nivel, situaţie foarte periculoasă pentru siguranţa şoferilor.

Lucrările se reiau pe calea 2 Fundulea - Bucureşti, sensul spre capitală, iar circulaţia se va desfăşura deviat pe sensul spre litoral - a explicat Radu Munteanu, responsabil de proiect Compania de Drumuri.

Radu Munteanu: Prima etapă este de astăzi până la 28 aprilie, etapa a doua va fi după 5 mai până la 15 iunie, urmând ca lucrările să fie reluate dup 15 septembrie până la finalizare, până în jurul datei de 15 noiembrie. Devierile se fac de pe calea 2 pe calea 1, între kilometrii 11.500 şi 17.300 la primul antreprenor şi între kilometrii 27 şi 33 la al doilea antreprenor. Calea 1, fiind sensul Bucureşti - Constanţa, se frezează 8 cm şi se înlocuieşte, se repară rosturile acolo unde sunt degradate, apoi se toarnă straturile asfaltice.

Tot pe Autostrada Soarelui, alte două restricţii majore vor fi la podurile dunărene Feteşti şi Cernavodă, poduri care intră în reparaţii capitale.

Sursa: radio romania actualitati

Foto: pixabay