-

125 de expozanţi la ediţia virtuală a Târgului de Turism al României

Romexpo, în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, organizează în perioada 18 - 21 februarie Târgul de Turism al României - ediţia virtuală, pe platformă fiind înscrişi 125 de participanţi.

Expozanţii, din România, Bulgaria, Grecia, Muntenegru, Tunisia, au pregătit o largă paletă de oferte pentru pasionaţii de călătorie, cu preţuri avantajoase, vacanţe personalizate şi recomandări pentru călătorii în siguranţă. Toate acestea pot fi accesate din 18 februarie, ora 10:00, în platforma virtuală (www.targuldeturism.ro), precizează organizatorii.

La #TTRVirtual2021 sunt promovate cele mai frumoase zone turistice din România: Buzău, Hunedoara, Maramureş, Covasna, Călimăneşti, Bistriţa - Năsăud, Craiova, Botoşani, Dâmboviţa, Dolj, Harghita, Mureş, Tulcea, Timiş, Timişoara, Târgovişte, Techirghiol, Zalău, Zlatna, Vocea Buzăului, Băile Herculane, Suceava.

Pentru cei care îşi doresc o vacanţă de Paşte şi 1 Mai pe meleaguri româneşti, expozanţii au pregătit pachete cu discounturi între 10% - 30% şi servicii de închiriere a maşinilor la preţuri reduse.

Nu lipsesc nici sejururile all inclusive sau de tipul demi-pensiune pe litoralul românesc, bulgăresc sau grecesc. Pentru vacanţele achiziţionate în perioada târgului, vizitatorii pot beneficia de reduceri cuprinse între 10% şi 30% la hoteluri 3 stele, 4 stele sau 5 stele.

De asemenea, la #TTRVirtual2021, vizitatorii vor găsi şi oferte speciale pentru destinaţiile exotice sigure: Maldive, Thailanda, Zanzibar, Dubai, Egipt, Tunisia.

"Ne bucurăm că reprezentanţii industriei turismului au înţeles că doar împreună putem să readucem la viaţă turismul şi că oamenii au nevoie de astfel de evenimente, chiar şi online, pentru că sunt optimişti şi abia aşteaptă să călătorească. Vă invit să vă înregistraţi în platformă şi să exploraţi lumea la #TTRVirtual", a transmis Mihai Costriş, director executiv.

Programul de vizitare este între orele 10:00 şi 18:00.

Platforma #TTRVirtual a fost special dezvoltată pentru acest târg, are un design responsive, oferă o experienţă excelentă de navigare şi pune accent pe utilizarea intuitivă. Aceasta cuprinde Homepage - pavilionul ROMEXPO, Lobby - pavilionul B3, Expo Area - pavilionul cu standuri virtuale personalizate care pot fi accesate cu un singur click de către vizitatori, zona pentru conferinţe live, market place şi business meeting point.

Zona de market place este vedeta târgului virtual, fiind secţiunea exclusiv B2C şi este pentru prima dată în România când este integrată într-un astfel de produs. Aici se regăsesc ofertele firmelor expozante pe care vizitatorii le pot accesa foarte rapid datorită sistemului inteligent de filtre de căutare.

Sursa: AGERPRES